SIAM® Foundation E-Learning
- Intermediate
- 3 dagen
- Engels
This e-learning contains the course materials.
This e-learning contains the course materials.
€799,-
Excl. BTW"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
This e-learning contains the course materials.
The SIAM® Foundation e-learning provides a general understanding of Service Integration and Management (SIAM®) structures, roles, responsibilities, practices, and processes. This e-learning includes all the necessary resources.
The SIAM™ training provides a comprehensive understanding of the core processes in service management, making it ideal for professionals interested in SIAM™ practices or seeking to implement this methodology within their organization. Additionally, the SIAM™ certification is tailored for suppliers looking to implement and manage service integration and management models.
This training is also highly beneficial for professionals with the following objectives:
By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:
Exam Information:
You do not need any prior knowledge to access this e-learning. However, we recommend that you have some knowledge of IT Service Management (e.g., ITIL®, ISO/IEC 20000).
Beschikbare opties voor de SIAM® zelfstudie
€ 799 excl. BTW
€ 228 excl. BTW
Vragen over deze zelfstudie?
Neem contact met ons op
Zelfstudiepakket
Wil je het SIAM® Foundation Zelfstudie bestellen? Klik dan op de knop hieronder. We streven ernaar om examens binnen twee werkdagen te leveren. In sommige gevallen kan de levertijd iets langer zijn, omdat we afhankelijk zijn van onze leverancier. Mocht dat gebeuren, dan houden we je uiteraard op de hoogte.
Pakket aanschaffenMet de SIAM Foundation E-learning ontwikkel jij jouw kennis en vaardigheden op het gebied van Service Integration and Management (SIAM®). Als jij het afsluitend certificeringsexamen goed aflegt, zul je het certificaat SIAM® Foundation ontvangen, erkend door EXIN.
SIAM® is voornamelijk geschikt voor organisaties die met meerdere serviceproviders werken en hun ICT-diensten willen stroomlijnen en coördineren, zoals grote bedrijven, overheidsinstellingen en organisaties met uitbestede ICT-diensten.
SIAM® biedt een gestructureerde aanpak voor het integreren van meerdere serviceproviders, waardoor organisaties beter de kwaliteit, prestaties en samenwerking tussen verschillende partijen kunnen beheren en optimaliseren.
SIAM® is specifiek gericht op het integreren en beheren van meerdere serviceproviders binnen een ecosysteem, terwijl ITIL® meer gericht is op het optimaliseren van interne ICT-processen. SIAM® kan echter goed worden gecombineerd met ITIL® om een holistische benadering van servicebeheer te creëren.